Často kladené otázky

1. Ako to je u vás s dopravou?
Tovar zasielame kuriérskou spoločnosťou ( DPD, GLS, a.i. ) s doručením obyčajne do 24 hod pre SR a do 48 hod pre ČR.

Koncový zákazník
Uhrádza základné prepravné náklady (4,90 EUR) do hodnoty objednávky 100 EUR. Pri vyššej objednávke uhrádza prepravné náklady dodávateľ.

Predajca v SR
Uhrádza prepravné náklady (4,90 EUR) do hodnoty objednávky 250 EUR. Pri vyššej objednávke uhrádza celé prepravné náklady dodávateľ.

Pre ČR sú základné prepravné náklady (249 Kč) do hodnoty objednávky 2500 Kč. Pri vyššej objednávke uhrádza koncovému zákazníkovi prepravné náklady dodávateľ.

Predajca v ČR uhrádza prepravné náklady (249 Kč) do hodnoty objednávky 6000 Kč. Pri vyššej objednávke uhrádza celé prepravné náklady dodávateľ. Uvedené sumy sú bez DPH.

Pri osobnom odbere tovaru prepravné náklady neúčtujeme.

2. Ako mám u vás objednať tovar?
Objednávku tovaru akceptujeme iba vo forme e-mailu, prípadne faxu (písomná forma). Vo výnimočných prípadoch je možné telefonicky dočasne zarezervovať tovar, kým nedostaneme písomnú objednávku.

Objednávku tovaru akceptujeme zaslaním potvrdením prijatia objednávky alebo potvrdenia objednávky e-mailom. V potvrdení je uvedená cena tovaru, množstvo, predpokladaná dodacia lehota, prípadne ďalšie dôležité informácie. V niektorých prípadoch požadujeme potvrdenie od zákazníka, že akceptuje naše dodacie podmienky (min. objednávacie množstvo, dlhá dodacia lehota atď.).

Objednávky prijaté do 11:30 budú spracované prednostne.

3. Môžem platiť v eurách, v českých korunách, či v dolároch?
Je možné vystaviť faktúru aj v českých korunách, eurách alebo dolároch, ale treba sa vopred dohodnúť na podmienkach obchodovania. Základne nastavenie systému je, že v rámci Slovenskej republiky fakturujeme v eurách a do Českej republiky v českých korunách.

4. Ako rýchlo doručujete tovar?
Tovar zasielame kuriérskou spoločnosťou ( DPD, GLS, a.i. ) s doručením obyčajne do 24 hod pre SR a do 48 hod pre ČR.

Predpokladaný termín dodania tovaru je uvedený v cenovej ponuke, alebo v potvrdení objednávky.

Pri tovare, ktorý máme na sklade, môžeme garantovať dodaciu lehotu. V ostatných prípadoch sme nútení sa spoľahnúť na korektnosť informácie od našich dodávateľov.

Uvedený dodací termín považujeme za predbežný, môže sa zmeniť nazáklade no vých skutočností. Vo väčšine prípadov dodaciu lehotu nemôžeme výraznejšie ovplyvniť. Jej skrátenie sa dá niekedy dosiahnuť použitím prepravy kuriérom, alebo lietadlom (prepravu uhrádza zákazník, ak sa nedohodlo inak).

Tovarovú skupinu Elesa + Ganter (normované strojárske prvky) prijímame dvakrát do týždňa z veľkoskladu vo Viedni, obyčajne v pondelok a v stredu.

Dovezený tovar expedujeme najneskôr nasledujúci deň. V prípade doručenej objednávky, najneskôr v utorok do 11:30, tovar nám odosielajú z Viedne ešte v ten deň (ak je skladom) a v piatok do 08:30 objednaný tovar posielajú ešte v ten deň (ak je skladom).

Tovar do veľkoskladu vo Viedni sa dopĺňa z Nemecka a Talianska štyrikrát týždenne. Tovar je uvoľnený na expedíciu až po kontrole.

5. Je možné tovar vrátiť, ak by nám nevyhovoval? Za akých podmienok?
Zákazník má možnosť reklamovať neúplné množstvo a kvalitu dodaného tovaru. Dodávateľ akceptuje reklamáciu do piatich (5) pracovných dní od dodania zásielky zákazníkovi. Pri dodaní neúplného množstva dodávateľ prekontroluje svoj stav skladu, a ďalej komunikuje so zákazníkom až do vyriešenia prípadu.

V prípade dodávky menej kvalitného, alebo zameneného tovaru je zákazník povinný reklamovaný tovar vrátiť. Na základe dohody s oddelením odbytu dostane zákazník bezplatne ďalší, bezchybný tovar.

Ak to nie je možné, zákazník dostane za vrátený tovar dobropis.

VRÁTENIE TOVARU PRI NESPRÁVNOM OBJEDNANÍ

V prípade požiadavky vrátenia tovaru z dôvodu nesprávneho objednania zákazníkom sa určí percentuálna časť hodnoty tovaru, ktorú pokryje naša spoločnosť po prijatí a skontrolovaní tohto tovaru.

V prípade zrušenia objednávky tovaru alebo jeho časti, ktorý sme už objednali a prijali na sklad sa postupuje rovnako ako pri nesprávnom objednaní tovaru.

Tovar je možné vrátiť iba v originálnom balení a v stave v akom bol dodaný. V opačnom prípade nebude možné tovar vrátiť. Dopravné a balné náklady v tomto prípade hradí zákazník.

6. Môžem si u vás objednať vzorky zdarma?
Čo sa týka spojovacieho materiálu v štandardných rozmeroch a máme skladom, tak nie je problém dodať vzorky. Ak sa jedná o špeciálne vyhotovenie, treba to konzultovať s našimi kolegami, nakoľko treba zistiť možnosti dodania u výrobcu.

V prípade strojárskych súčiastok, prosím neváhajte kontaktovať našich kolegov, radi Vám poradia o možnosti dodania vzoriek.